Červenec 2008

Victoria's secret 1

20. července 2008 v 17:47 | Zuzvinka
Obrázek “http://www2.victoriassecret.com/images/prodlgvw/V248978.jpg” nelze zobrazit, protože obsahuje chyby.
Obrázek “http://www2.victoriassecret.com/images/prodlgvw/V248920.jpg” nelze zobrazit, protože obsahuje chyby.
Obrázek “http://www2.victoriassecret.com/images/prodlgvw/V255256_W152RGB.jpg” nelze zobrazit, protože obsahuje chyby.

Victoria's secret

20. července 2008 v 11:53 | Zuzvinka

Letní líčení podle hvězd

19. července 2008 v 11:41 | Zuzvinka
Aishwarya Raiová a její líčení

Výživa

17. července 2008 v 12:11 | Zuzvinka
Základní informace
Živiny, které v potravě přijímáme, lze rozdělit do dvou hlavních skupin: makronutrienty (proteiny, karbohydráty, tuky a voda) a mikronutrienty (vitamíny a minerály). Aby se vaše tělo cítilo stále zdravě, mělo dostatečný přísun energie a pracovalo co nejlépe, je důležité správně se stravovat. Tato kapitola vám poskytne bližší informace o některých nutrientech.



Kalorie
Aby vaše tělo správně fungovalo, je třeba dodávat mu denně potřebné množství kalorií. Jedinci s aktivním životním stylem vyžadují pravidelně větší přísun kalorií než ti, kteří praktikují spíše sedavý životní styl. Pokud u vás příjem energie konstantně převyšuje její výdej, začnete po čase zaznamenávat změny vaší hmotnosti. Z každých 7000 kalorií, které vaše tělo přijme nad rámec své spotřeby, přiberete okolo 0,5 kg tuku. Naopak vytvoření deficitu 3500 kalorií má pro vaše tělo za následek ztrátu zpravidla 0,5 kg tuku. Pokud každý den vynecháte pouhých 250 kalorií, předpokládaná redukce vaší váhy se bude pohybovat na úrovni až 23 kg za jeden rok!
podívejte se na calorický kalkulátor

Snídejte pro zdravější a lepší tělo!

16. července 2008 v 12:02 | Zuzvinka

Začněte den se správně vyváženou snídaní

Kontaktujte svého lékaře, než začnete praktikovat jakoukoli dietu či cvičební plán.

Je brzy ráno a vy se chystáte zabouchnout dveře od domu a vydat se na cestu do práce. Na nic jste nezapomněli a jste připraveni vyjít vstříc dalšímu rušnému dni. Počkejte! Dopřáli jste vašemu tělu něco k snídani? Pokud ne, tak jste zapomněli na jednu z nejdůležitějších částí každého dne. Vyvážená snídaně je velmi důležitá, zejména pokud se snažíte dodržovat efektivní hubnoucí program. Mnoho lidí snídani vynechává, buď na ni není čas, nebo si špatně uzpůsobili pocit hladu a po ránu jednoduše nemají chuť jíst. Někteří věří tomu, že vynecháním snídaně snadněji zhubnou. Věděli jste však, že pokud se snažíte zhubnout, může být snídaně tím nejdůležitějším jídlem celého dne?

Proč vlastně snídat?
Také si v duchu říkáte: "vždyť nejsem příliš hladová, tak proč bych si měla dát snídani?" Uvědomte si však, že se ráno probouzíte po několika hodinách bez jakéhokoli jídla. Právě z tohoto důvodu je snídaně tak důležitá. Poskytuje vám energii a živiny, které vaše tělo nutně potřebuje pro začátek rušného dne. Snídaně vám pomůže nastartovat den a dodá vám energii, která vám pomůže zvládnout všechny povinnosti, které na vás během dne čekají. Máte-li ráno čas pouze na jednu věc, měla by to být právě snídaně. Díky ní vkročíte do nového dne tou správnou nohou.

Pokud ráno posnídáte a začnete váš den s dostatečnou zásobou živin, vitamínů a minerálů, uniknete chuti, která vás bude lákat dát si něco rychlého a nezdravého z prodejního automatu v práci. Ti kteří nesnídají, jsou nuceni nahradit si chybějící kalorie během dne, konzumací většího množství jídla najednou, nebo méně výživnými jídly několikrát za den. Americký Národní kontrolní úřad zabývající se otázkami hmotnosti v současnosti vypracoval na univerzitě v Coloradu několik studií, které prokázaly, že mezi studenty, kterým se během roku podařilo dlouhodobě zhubnout alespoň o 15 kilogramů, převažovali ti, kteří pravidelně každé ráno snídali.

Snídejte ta správná jídla
Není řešením, sníst po ránu první věc, která vám přijde pod ruku. Je důležité zásobit tělo tím správným jídlem. Vyřítit se z domu po šálku kafe k žádným výsledkům nepovede. Abyste vašemu tělu dodali dostatečné zásoby, je třeba snídat taková jídla, která obsahují zejména takové živiny, jako je protein, kvalitní zdroj tuku a přiměřené množství karbohydrátů. Nezapomeňte si vždy nejdříve přečíst složení každého zabaleného výrobku, který se chystáte jíst a ujistěte se, že neobsahuje žádné přísady, které by mohly být pro váš dietní program škodlivé.